SLL Telefoni

SLL Telefoni

 
 
Fotograf: Grant Edwards, USA, www.lomo.com

Telefoni.sll.se läggs ned/avvecklas

 

Med anledning av den senaste telefoniupphandlingen så har SLL Telefonins roll och uppdrag inom landstinget avvecklats. Som konsekvens kommer denna webbplats att läggas ned den 2013-12-31 och vi hänvisar till de lokala telefoniförvaltningarna på varje verksamhet. För information om nuvarande och kommande avtal var god vänd dig till respektive telefoniansvarig på din verksamhet.

Hälsningar
SLL IT

 

 

Support på din telefoni?

För hjälp med telefonabonnemanget hör du av dig till TDC:s kundtjänst!

Webb: www.teletjansten.sll.se
Telefon: 077-140 10 10
E-post: kundtjanst.sll@tdc.se

Beställningar och felanmälningar ska göras via TDC:s kundportal Teletjänsten »
Driftinformation Teletjänsten »

Beställning/ändring av Surfpaket

E-post: ramavtalssupport2@tele2.com

Viktig information om surfpaket

Övergången från SLLs gemensamma datapott till individuella Mobilsurfpaket till varje mobilabonnemangs tjänstesida är genomförd.

Alla beställningar av nya mobilabonnemang i TDCs beställningsportal kommer från nu att levereras med det mindre Mobilsurfpaketet på 200MB. Man kan alltså inte välja storlek på Mobilsurfpaket vid beställning i TDC:s beställningsportal, utan vid frågor och ändringar ska beställningsbehöriga inom SLL vända sig direkt till Tele2.

Ändring av storlek på Mobilsurfpaket ska alltid beställas via e-post till adressen ramavtalssupport2@tele2.com med rubriken ”SLL Mobilsurfpaket”. I meddelandet uppges vilket mobilnummer beställningen avser samt önskat mobilsurfpaket. Vid frågor rörande Mobilsurfpaket ska beställningsbehörig/mobiladministratör kontakta Tele2:s kundtjänst på 0200-289440.

EPiTrace logger